www.francihorvat.eu  Copyright © 2007-2012 Franci Horvat, Postojna * Slovenia

ŠVICA 2010

Člani ekipe  ŠVICA  2010

Franci Horvat : Kolesar

Marko Poropat:  vodja ekipe, komunikacije, voznik spremljevalnega vozila...

Franko Ogrizek:  pomočnik vodje ekipe,  prehrana, pijača

Danilo Čeč: voznik spremljevalnega vozila, navigacija...

Dejan Ozvatič: voznik spremljevalnega vozila, navigacija...

Peter Turk:  prehrana, pijača, oskrba kolesarja, navigacija......

Luka Horvat: prehrana, pijača, oskrba kolesarjam, mehanik ...

Igor Brezic: voznik avtodoma

FH TEAM  na TORTOUR - ŠVICA 2010
           (19.-22.08.2010) 1001 km - 15000 v.m
dosegel uspešno 13. mesto (52 ur in 33 min)

STRAN ORGANIZATORJA DIRKE
REZULTATI
TORTOUR  2010 -  ŠVICA

No, pa začnimo! Pot  v Švico je bila razburljiva in dolga. Po prespanem jutru, smo opravili strogi tehnični pregled kolesa in vozil ( ti Švicarji imajo res  čudna merila varnosti: rotacijskih luči nismo smeli imeti, smernikov  tudi ne  in povrh tudi ne dodatne osvetlitve na kombiju za nočno vožnjo, ozvočenje je bilo pa že tako strogo prepovedano!?)  Posebej so pregledali kolesa , tudi rezervna,  označena so morala biti z odsevniki in po pregledu so na kolo nalepili nalepko, ki je dokazovala, da je kolo uspešno prestalo tehnični pregled. In to je bilo tudi vse od varnosti.

Popoldan se je začel prolog. Startal sem prvi od 30 solo kolesarjev. Nisem pretiraval v klanec, kajti ogrevanje je bilo prekratko in obstajala je  velika možnost, da si ponovno poškodujem svojo še ne popolnoma pozdravljeno ahilovo tetivo.  V 1,5km dolgem prologu, je bilo dober km ravnine, potem pa 15% klanec vse do cilja. Dobil sem štartno št. 23 in tudi štartno mesto na dirki.

Petek, 1. dan dirke. Startal sem ob  3.17 uri in se držal svojega načrta: v prvih 170km  trase ne porabiti preveč energije, kajti potreboval jo bom za srednji najtežji del trase. S konkurenco se nisem ukvarjal, ampak le sam seboj. Začel se je prvi alpski vzpon Fluelapass ( 2400 v.m. ). Srce mi je padlo v kolesarske hlače,  ko sem videl,  kam moram iti. No,  hitro sem se streznil in si rekel: zdaj ali nikoli. Začel sem gristi v  klanec dolg 35 km  in prispel brez velikih muk na vrh. Vse je v glavi, samo prav jo moraš naštelati. Sledil je 20km dolg spust in zatem zopet nov prelaz Julierpass ( 2300 v.m.). V vožnji sem užival,  kajti narava me je v to prisilila. Kaj takega še nisem videl. Lepote, da ji ni para! Zopet je sledil dolg spust in že me je ekipa obvestila, da se naj pripravim na tretji prelaz. Vmes je bilo nekaj klancev nad 1000 v.m., ki jih sploh nisem imel za mar. Kajti sledili so še naslednji prelazi nad 2000 v.m..  Oberalpass , St.Gotthardpass   in na koncu še Nufenenpass  z 2500 v.m. Ta zadnji se je vlekel vse do Lune, ki je svetila tisto noč. Pri spustu s zadnjega sem imel težave. Začelo se mi je spati tako, da sem enkrat za sekundo dve zaspal. Dobro, da je takrat prišel avto in me predramil. Takoj sem ustavil in si privoščil enourni spanec. Riziko je bil prevelik . FH team me je prebudil in nadaljeval sem. V glavi sem imel še vedno prvi cilj in to je, da izpeljem dirko do konca. FH TEAM mi je nudil vse in še več. Fantje  so me crkljali kot kakega dojenčka. No, pa saj zato sem jih pa vzel s seboj. Uporabljal sem prehrano Winforce(geli in napitki). Pojedel sem  nekaj sendvičev  ter palačink. Po spustu je sledilo nekaj »Vipavske« ravnine, tako, da sem že pogrešal vzpone. Fantje so me že pripravljali, da se bodo kmalu  začeli ključni trenutki dirke. Klanci, ki smo se jim bližali so obetali  20%  vzpone. Ufff, to pa bo zdaj! Fantje s FH teama so mi rekli, da je tudi slovenski šampion Jure Robič , na enem klancu na vrhu sestopil in do vrha prepešačil nekaj metrov. Tudi sam sem bil pripravljen na kaj takega. A vseeno ni bilo tako. Dohitel sem  Švicarja Käppeli Markus ( nekajkratni udeleženec Ironman Hawaii ), ki se je kar nekaj časa  vozil med prvih 7 na dirki,  a ga je proti koncu  pobiralo. Očitno se je uštel. Švicar je sestopil dober kilometer pred vrhom. Takrat se je med nama začela dirka. Fante iz ekipe sem vprašal, ali se gremo. Sprva so se zbali zame, da se ne »prekurim«, kajti pred nami je bilo še dobrih 250km. A vseeno so zakričali vsi v en glas: »Dejmo, žgimo ga do konca!«. Verjel sem vase in si rekel, da bom šel do konca, pa četudi na cilju padem dol. Švicarji so mi ploskali in bodrili svojega kolesarja. Sledil je spust in nekaj krajših strmih klancev . Tu me je Švicar zopet dohitel in prehitel. Začel se je drugi 20% klanec in zopet ista pesem. Švicar se je zapodil na polno v klanec, jaz pa sem vozil na normalne obrate. Na sredini sem ga dohitel in takrat se je zlomil drugič. Dobesedno je zletel s kolesa. Jaz sem nadaljeval na kolesu, on pa je pešačil proti vrhu. Švicarji so nas stalno kontrolirali, ker niso verjeli, da se lahko jaz peljem v take klance. Sledilo je novo presenečenje. Pri spustu sem se ustavil in se oblekel, ker me je zazeblo. Švicar je skoraj nag odfrčal mimo mene. In začel se je tretji strmi klanec. Začela sva skupaj in po prvih 30 m me je prihiteli in naredil 10m razlike. A, glej ga zlomka, Švicar se je zopet ustavil in sestopil. Kolesaril  sem naprej in na klancu naredil veliko razliko. Nisem imel nikakršnih problemov. Kontroliral sem kolo in to je bilo najbolj pomembno. Švicarji so me zopet kontrolirali, če bom izpeljal vse kot je potrebno. Sam še vedno pravim, ko bom pomislil na nepoštenje na dirki se ne grem več tega. Na vrhu tretjega klanca  so Švicarji obupali in začeli športno navijati in ploskati… Takrat se pojavi sodnik in mi začne mahati z rdečo lučko. Ustavil me je in začel tuliti stop, stop… ustavil sem se in  čez nekaj metrov  tudi ekipa. Vprašali so ga, za kaj se gre  in je rekel naj gremo naprej, da samo  malo preverja. Mislim, kaj! V tistem trenutku se že pripelje Švicar in me prehiti malo pred spustom. Zdaj  sem ga imel pa dovolj. Pognal sem se za njim in v mestu sem ga dohitel. Tudi  v četrti klanec sem ga dohitel in prehitel, on pa je spet hodil. Kakšna motivacija! Ekipo je kar privzdigovalo. Nihče si ni mislil, da bom po 800km kaj takega zmogel. Speljati vse 20% klance brez enega sestopa. Pri 18. časovni postaji, sva se s Švicarjem spet srečala. Ravno so se pripravljali, da bodo počivali, a ker smo se mi po vpisu odpravili dalje, je Švicar tudi svojo ekipo pregnal nazaj v vozilo in tudi oni so šli naprej. Spet sem bil pred novo preizkušnjo. Začela se je ravnina, na katerih sem trenutno veliko močnejši kot v klance. Žgal sem ga čez 40 km /h,  Švicar se me je še nekaj časa držal, potem pa začel počasi pešati. Imel sem še dobrih 50 km do cilja. Naredil sem veliko razliko in ,ko je naš avtodom prišel za nami in so povedali, da se je Švicar zlomil, smo slavili našo zmago!

Do konca sem proti njemu napravil za celo uro razlike. Ja škoda, da se ni pojavil že prej. Do cilja sem nato odpeljal  v zmernem tempu, z nekaj krajšimi postanki . Člani FH TEAM so že proslavljali!

Ob prihodu na 19. postajo je ura pokazala 52 ur in 33 min  to je pomenilo 13. mesto.  Odličen  rezultat za ekipo FH team.

Zelo sem zadovoljen, ker sem prepeljal zelo težko dirko in obenem sporočam vsem mojim navijačem, da se vidimo  na DOS-u 2011 in prekinemo serijo DOŽ .

Na koncu bi se zahvalil moji ekipi FH TEAM, ki mi je stala ob strani na dirki. Marko, Franko, Danilo, Dejan, Peter, Igor,  Luka,  hvala vam. Res ste špica in vesel sem, da ste mi ponudili podporo tudi v bodoče.

Zahvala gre tudi moji družini, Metki , Mihu in Luki, ki me  podpirajo čez celo leto pri mojih treningih in dirkah.

Dragi moji zvesti navijači, hvala vam za vso podporo. Tudi vaša sporočila na facebook  in na forumu, ki so mi jih brali iz kombija, so me držali pokonci in me gnali naprej.

Hvala sponzorjem in donatorjem, vesel sem, da mi stojite ob strani.